sobota, 24 września 2016

Powrót do korzeni – sztuka z natury

Sztuka z kamieni
Pewnie każdemu z nas zdarzyło się przywieźć jakiś kamień z gór czy znad morza, to fajna pamiątka. Kiedy pewnego jesiennego wieczora będąc w domu zbierze Wam się na wspomnienia, pomalowanie tego kamienia to idealny sposób na przywrócenie letniego słońca choć na chwilę.







Sztuka z drewna
Japońskie studio artystyczne Atelier Dehos tworzy w oparciu o stare techniki stolarskie. Wykorzystuje mahoń, drewno sandałowe oraz rodzime gatunki drzew. Tradycja przeplata się tu z nowoczesnością, a różne gatunki drzew połączone zostają w jedno, by stworzyć ciekawą, eksperymentalną sztukę.







Sztuka z jedzenia
Victor Nunes, znudzony zwykłym rysunkiem, zaczął dodawać do niego jedzenie oraz przedmioty codziennego użytku tworząc coś zupełnie nowego.









Źródło tekstu: własne obserwacje, decomanka.blogspot.com

Źródło zdjęć: decomanka.blogspot.com, ufunk.net

15 komentarzy :

  1. Te rybki wyglądają świetnie! A drewniane rzeczy tez mi się mega podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

      Usuń
  2. Pomysłowość ludzka nie ma granic, cudowne rzeczy -napatrzeć się nie mogę:-) Mi nie zdarzyło się zbierać kamieni ale za to muszle tak-a tych szkoda byłoby malować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niesamowite pomysły na nowe życie zwykłych rzeczy. Jeszcze w gimnazjum, albo w podstawówce rysowaliśmy na kamieniach, muszę przyznać, że była to świetna zabawa. Co do sztuki z jedzenia, jest niesamowita, kiedyś widziałam coś podobnego z kwiatami. Narysowane kobiety, miały suknie z ułożonych kwiatów

    zapraszam;
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jakie wspaniałe dzieła sztuki! Żałuję, że nie mam talentu artystycznego i nie mogę też czegoś takiego tworzyć :) Zawsze chciałam ładnie malować, no ale cóż...

    Najbardziej podobają mi się te kamyczki z motywem ryb - są barwne i wspaniale prezentowałyby się jako ozdoba do pokoju! ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne rzeczy!
    Najbardziej podoba mi się pomysł z kamieniami, bo dość łatwy do zrealizowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież to jest świetne! Druga grupa kamieni- bomba. Kubek z drewna, miazga! A sztuka stworzona jedzeniem... no brak słów!
    FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. Drewniane rzeczy są chyba z nich wszystkich najbardziej praktyczne. Ale inne też stopery wyglądają Niektóre z nich już widziałam. Sama mam w domu aniołka zrobionego z samego makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite prace, wszystkie robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to wszystko jest piękne. Świetnie, że powstają takie rzeczy, bo jak je zobaczyłam to aż poprawił mi się humor. :)
    Najbardziej podobają mi się chyba te kolorowe kamienie. Cudo!

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te stópki są genialne! A te rybki wywołały uśmiech na mojej twarzy :) sama chętnie bym coś takiego stworzyła chociaż wątpię żeby udało mi się tak ładnie :)
    Blog o książkach KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona! Coś wspaniałego! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kamienie bardzo efektownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że to wszystko wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kamienie, rzadko spotykane... Muszę przyznać, że pierwszy obrazek w kategorii 'sztuka jedzenia' skradł moje serce! Aż nie mogę się napatrzeć!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.