czwartek, 2 czerwca 2016

Zwykłe rzeczy – niezwykłe zastosowania. Fashion & beauty hacks

Życie w XXI wieku jest naprawdę fajne. Dużo sklepów, a w nich wiele ogólnodostępnych rzeczy i gadżetów. Jednak nie wszystkie z nich są niezastąpione. Zamiast kupować urządzenie, które użyjemy tylko do wykonywania jednej czynności, warto zorientować się, czy rzeczy, które mamy na co dzień w domu nie mają pożądanego przez nas zastosowania.

Tradycyjna maszynka do golenia nie służy tylko – jak sama nazwa zresztą wskazuje – do golenia. Może też stać się golarką do swetrów. Oczywiście po oczyszczeniu i stępieniu.


Zamiast rolki do ubrań można wykorzystać taśmę klejącą. Na gifie jest pokazana zwykła, jednostronna, ale ja wolę używać grubszej, dwustronnej, którą owija się dokoła dłoni. Taka metoda jest trochę szybsza.


Kiedy czujecie, że rośnie wam na buzi pryszcz, a nie macie korektora czy pudru przy sobie, z pomocą przychodzi żel antybakteryjny do rąk. Posmarujcie pryszcz i poczekajcie, aż substancja się wchłonie. Żel zawiera alkohol, który wysusza pryszcz i sprawia, że nie będzie on aż tak duży lub w ogóle nie wyrośnie.
Jeśli ktoś z was, tak jak ja, ma problem z odstającymi, suchymi skórkami przy paznokciach, a nie nosi przy sobie kremu do rąk, to niech posmaruje je sobie balsamem do ust albo pomadką ochronną – wygląda to trochę lepiej i nie obgryza się skórek niszcząc wygląd dłoni.


Kiedy nie macie miejsca w szafie, weźcie kapsel od puszki i wsuńcie na wieszak, a na niego kolejny, w sposób pokazany a gifie. Dzięki temu do szafy zmieści wam się jeszcze wiele rzeczy.


Lubicie nosić bokserkę, ale nie znosicie, kiedy ramiączka od stanika spod niej wystają? Użyjcie spinacza tak, jak na zdjęciu.




Zużyta szczoteczka do zębów po sparzeniu w gorącej wodzie i spryskaniu lakierem może posłużyć do wygładzenia włosów, a także no ich delikatnego, równomiernego natapirowania.


Prostownica może służyć nie tylko do prostowania i kręcenia włosów, ale także do prasowania.


Źródła gifów i zdjęć: NAJLEPSZE TRIKI MODOWE TOP 10 CZĘŚĆ I | PORADY MAJ 2016 – CheersMyHeels, TRICKI URODOWE KTÓRYCH NIE ZNAŁAŚ! - stylizacjeTV
Źródła tekstu: kanały modowe na YouTube: stylizacjeTV i CheersMyHeels


____________________
Dzisiaj taki luźny post. Powracam do swojego zwykłego schematu - raz post, który jest dość poważny, wiele można się z niego dowiedzieć, ma poważny temat, a raz taki luźny post, czasem z inspiracjami i małą ilością tekstu.
Mam nadzieję, że choć kilku z tych trików nie znaliście i że ułatwiłam wam trochę życie.
Do następnego posta,
Nessa

18 komentarzy :

  1. Bardzo przydatne rady, jednak ja bym wolała kupić świeżą szczoteczkę. ;D Z taśmą już próbowała, nie jest jednak tak wydajna jak zwilżona gąbka (mam na myśli tą bardziej chropowatą stronę, wszystko również pięknie schodzi z ubrań ) . Na pryszcze polecam też pastę do zębów, ale to na noc. Również dobrze wysusza i odkaża. ; )
    Pozdrawiam i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post, kilka rozwiązań tak banalny, a pierwszy raz je widze!!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie proste porady. Niektóre z nich znałam, a o innym przeczytałam tutaj po raz pierwszy. Dobry pomysł z tą taśmą zamiast rolki do ubrań. Może wypróbuję przy najbliższej okazji. Często mam ubrania od sierści moich zwierzaków i często ciężko się tego pozbyć.
    Szczoteczką raczej by mi ciężko było czesać moje włosy, ale paten na wygładzenie ciekawy.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Spinacz + ramiączka od stanika = SUKCES :) Świetny pomysł, pewnie go użyje nie raz, aby nie było widać ramiączek spod bokserki. Jednak taśma klejąca zamiast rolki do ubrań to dla mnie strata czasu, chociaż gdy się jej nie ma to i to dobre :) Bardzo fajne patenty ułatwiające życie! :)
    Pozdrawiam
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że podałaś naprawdę ciekawe porady! Z niektórych z całą pewnością skorzystam ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad! Ja to zawsze golę wszystkie swetry. Z tymi pryszczami to bardzo sprytny sposób. Nigdy nie wiadomo, kiedy jakiś człowiekowi wyskoczy na twarzy :P Na pewno wykorzystam ten patent ze spinaczem, bo wkurza mnie jak ramiączka wystają mi z bokserki. Wreszcie nie będę musiała włączać żelazka, żeby wyprasować sobie koszulę<3
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tych wszystkich tricków najbardziej lubię, doceniam i stosuję - maszynkę do golenia. Rewelacja. Miałam już specjalne urządzenia, a jednak maszynka czasami i tak wygrywa. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rady, nawet nie wiedziałam,że domowe rzeczy można tak wykorzystać. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rady połowy z nim nie używałam :) Więc w awaryjnych sytuacjach już wiem co mam robić :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jaka pomysłowość :) Muszę przyznać, że nie znałam żadnego z tych trików. Nie wiem, skąd Ty to wzięłaś, ale powiem Ci, że może być pomocne! :)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. no proszę z prostownicą to fajny bajer ale co nasze włosy przez nią przezywają

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nowy post! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, o niektórych z tych porad nigdy nie słyszałam, chociażby nie wiedziałam, że żel antybakteryjny tak dobrze działa na pryszcze :D Poza tym z moich trików to polecam też stosowanie odżywki do włosów jako żelu do golenia, jest to naprawdę fajny pomysł, jeżeli nie do końca trafiło się z odżywką, a nie chcemy jej wyrzucać :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trik z ramiączkami od biustonosza wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i bardzo dobrze, że przygotowałaś taki post, bo o takich rzeczach należy mówić :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe porady, na pewno się przydadzą ;)
    Pozdrawiam
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rady! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.