piątek, 1 maja 2015

Metaliczne tatuaże hitem lata

Historia lubi się powtarzać. Pamiętacie tatuaże z czipsów, rogalików czy gazetek? Byli na nich superbohaterowie, księżniczki, zespoły – co kto tylko chciał. Teraz to powróciło, tylko w trochę zmienionej formie.

   Metaliczne tatuaże działają bardzo podobnie do tych dawnych: zdejmuje się folię ochronną, przykłada do skóry i polewa wodą. Utrzymują się do 6 dni, czyli trochę dłużej niż „tradycyjne” tymczasowe tatuaże.
   Kolejną rzeczą różniącą je od typowego tatuażu jest cena. Kilka czy kilkanaście lat temu w paczce za 4 zł można było się go spodziewać. Modne metaliczne tatuaże kosztują od 10 do 23 zł i można je kupić na Allegro.
   Tymczasowe tatuaże od teraz nie są już synonimem dziecinady, teraz to jest modne. Noszą je celebrytki, piosenkarki, szafiarki, modelki (metaliczne tatuaże swoją premierę miały na New York Fashion Week).
Idealnie pasują do stylu boho, na który jest obecnie wielkie bum, zastępując biżuterię. Świetnie komponują się z letnią opalenizną, dlatego wydaje mi się, że już stały się hitem lata.
   Jak Wam podoba się ten trend? Będziecie go wypróbowywać?











Źródła tekstu: Dzień Dobry TVN, własne obserwacje
Źródła zdjęć: clothesonyou.com, styl.fm, pufka.pl, urodaizdrowie.pl, fashions-cloud.com, 
theycallmetrue.com, wheretoget.it, elitedaily.com, luludk.com, ebay.com
____________________
   Dziś taki lekki, przyjemny post-przerywnik specjalnie z okazji majówki. Kolejny post będzie już o najdroższych substancjach.
Trzymajcie się ciepło i do napisania za tydzień. :)

20 komentarzy :

  1. Jej, nie wiedziałam wcześniej, że coś takiego wymyślono. Ładnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je już wcześniej na zdjęciach, jednak nigdy nie wgłębiałam się, czy można je dostać w Polsce, dzięki!
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie, ale sama raczej sobie takiego nie sprawię :)
    http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ten trend. Nie wiedzialam o ich istnieniu wlasciwie, az do wczoraj, bo jedna z moich ulubionych youtuberek nagrala o nich filmik :D ciekawe urozmaicenie stroju, np na impreze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygladaja, ale sama raczej nie skusilabym sie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :D Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt na zdjęciach, ciekawe jak na żywo. Ja bym wybrała dla siebie złoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywy egipskie rzeczywiście wyglądają trochę tandetnie (zwłaszcza na ludziach, którzy nosząc je wyglądają, jakby zupełnie nie wiedzieli, skąd się wzięły). Ale mam słabość do kultury perskiej, takie wzornictwo nawet w postaci połyskliwego tatuażu chętnie bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te tatuaże są świetne. Chętnie bym je wypróbowała, gdyby tylko ta cena była bardziej przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zauważyłam, że stały się bardzo modne.
    Szczerze mówiąc spodobały mi się i rozważam opcje zakupu ich :)

    http://alex-justbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardzo podobają, ale niestety nie pasują mi do karnacji -.- jestem bardzo blada! poza tym jestem ciekawa jak długo się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają :)

    p.s. zapraszam na nowe diy: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/diy-casual-look.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam z SHINE Tattoo i jestem zadowolona. Będę używać na pewno latem :)
    https://www.facebook.com/shinetattoopl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej nie widziałam takich tatuaży, przyznaję :) Są bardzo oryginalne. Super, że o nich napisałaś, bo pewnie długo byłabym nieświadoma ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki na ręce to sama bym chciała :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Są świetne, sama bym taki chciała :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.