piątek, 29 maja 2015

Art furniture

Sztuka użytkowa objęła każdy szczegół życia, w tym meble, które nie tylko wyglądają efektownie, ale także służą. 

"Mickey & Minnie Dressers"

AKF Lounge Chair

"Hollow Chair"
Dlack Dress

"Cracked"
"Oops!"

"Bad Table"
Powyższe meble to dzieło Judsona Beaumonta. Wielokrotne wystawy w takich miastach jak Tokio, Nowy Jork czy Vancouver świadczą, że jego kreatywność wykracza poza wszelkie granice. Artysta projektował meble m.in. dla Disneya, Crayola, Lenovo i Vancouver International Airport. Swoje prace wykonuje własnoręcznie, z najlepszego drewna i innych materiałów, a za tym idą koszta - jego meble na  giblartarfurniture.com kosztują od 345 do 4320 $ za sztukę (od ok. 1300 do 16286 zł*). Oczywiście nie zamieściłam tutaj wszystkich jego prac. Inne ciekawe meble autorstwa Judsona Beaumonta znajdziecie na stronie straightlinedesigns.com.

Studio Drift "Fragile Future Diamond Chandelier"

Studio Drift "Flylight"
Studio Drift "Flylight"

Frederik Molenschot "Citylight chandelier"
Studio Drift "Fragile Future Chandelier 3.2"

   Vincent Dubourg "Buisson Aluminium"

Robert Stadler "Pouls and Poufy"

Pablo Reinoso "Aluminium Bench"
Powyższe meble są dziełami różnych artystów, ja wybrałam te - według mnie - najbardziej inspirujące. Carpenters Workshop Gallery to jedna z marek meblarskich skupiająca wschodzących artystów. Ciekawych prac jest o wiele więcej na ich stronie internetowej, carpentersworkshopgallery.com.






Meble z powyższych fotografii zostały wykonane przez Jeff Engel. 

*przy dzisiejszym kursie dolara 1 $ = 3,77 zł

Źródła tekstu: straightlinedesigns.com, carpentersworkshopgallery.com, en.wikipedia.org
Źródła zdjęć: straightlinedesigns.com, carpentersworkshopgallery.com, wowcoolfurniture.com

____________________
Teraz małe ogłoszenie. Nie mam bladego pojęcia, czy to, co robię, jest w porządku czy nie, ale opuszczam bloga na jakiś czas. Wiem, nie pisałam przez dwa tygodnie, ale ostatnio nie mam ani chęci, ani motywacji, ani pomysłów. Do tego jestem po prostu zmęczona, nie wiem, czy to jakieś przesilenie wiosenne czy coś innego, ale ufam, że mi przejdzie i powrócę na bloga pełna pomysłów i energii do dalszego jego prowadzenia.
Do napisania za jakiś czas, mam nadzieję, że niedługo.

21 komentarzy :

  1. Najbardziej podobają mi się żyrandole :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Te meble są niesamowite. Zawsze zastanawia mnie skąd ci wszyscy artyści czerpią tak świetne pomysły. Najbardziej podobają mi się żyrandole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie współczesne produkcje są tandetne i niewarte uwagi. Wiadomo, kino dla mas czy obrazy pozbawione prawdziwej wizji nie wchodzą w grę, ale szukając czegoś dobrego można trafić na naprawdę porządne filmy.

    My też nie zawsze mamy czas (...i ochotę) na wyższą kulturę, jednak czasami wypada gdzieś się wybrać - zwłaszcza, jeśli się to lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe są takie meble. Musi to naprawdę efektownie wyglądać jednak myślę, że jeden element luźno wstawiony do domu nie zawsze jest dobrym pomysłem. Chciałabym mieszkanie w "nowoczesnym" stylu. Najbardziej odpowiada mi minimalizm. Byłam kiedyś na wystawie "kiczowatych" mebli jakiegoś włoskiego projektanta. Przyznam, ze jest to interesujące jednak rzadko praktyczne w życiu codziennym.

    http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te mebelki są świetne :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne komody! Chciałabym takie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten fotel z książkami, najbardziej mi się spodobał bo reszta jakoś nie za bardzo przypadła mi do gustu

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się "piszę" na książkowy fotel. Światła też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe i pomysłowe meble :)
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czego ludzie dzisiaj nie wymysla?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,są super.Nigdy bym na coś takiego nie wpadła :-D.Najbardziej rozbawiło mnie siódme zdjęcie :-D.
    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie kreatywne! Chciałabym mieć w domu pokój z własnie takimi meblami

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bad Table to jak dla mnie lekkie przegięcie, za to żyrandole i inne oświetlenie - bajka. Aż by się chciało takie mieć u siebie <3

    Z góry też przepraszam za spam informacyjny, ale chciałam Cię powiadomić o zmianie adresu, dlatego też serdecznie zapraszam na dirtyxwoman.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia - zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  18. Myszki to chyba przesada :) Ale ciekawe stoły i cudowne fotele do czytania, coś dla mnie!
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, mega! Taki fotel do czytania książek chętnie bym nabyła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe jakby to mogło wyglądać, cały dom w tylu niezwykłych przedmiotach i meblach :D Magia ;)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.