piątek, 15 maja 2015

A może tak... ocenić książkę po okładce?

Kiedy mówi się "nie oceniaj książki po okładce", zapewne ma się na myśli nie tylko ukryty, metaforyczny sens, aby nie zwracać uwag tylko na wygląd, ale też dosłowny. Dziś trochę o tym drugim, ale nie tylko.

Aniko Kolesnikova (Mandarin Duck) to artystka robiąca cudowne dzieła sztuki z modeliny i kleju polimerowego: od biżuterii, przez figurki, na trójwymiarowych okładkach książek kończąc. Aniko dba o każdy szczegół. Wszystkie, nawet najmniejsze detale, są w jej pracach zawarte i dopracowane, dlatego zwierzęta czy kwiaty na okładkach wydają się żywe. 
Artystka ze zwykłej modeliny potrafi wyczarować wspaniałe dekoracje, od których nie można oderwać wzroku. Swoją wiedzą dzieli się na swoim kanale na YouTube, robiąc najróżniejsze tutoriale, zachęca do ćwiczeń i pracy.







Jej prace są - przynajmniej dla mnie - urzekające. Mogę patrzeć godzinami na to, co stworzyła, a proces twórczy oglądać w nieskończoność. 











Aniko robi również pluszowe zabawki. Na zdjęciu jedna z nich - Snowie.


Źródło zdjęć: flickr.com/photos/amandarinaduck/
Źródło tekstu: własne obserwacje
____________________
Wiem, miałam napisać tydzień temu, niestety limit internetu mi się wyczerpał i tak oto piszę dopiero dziś...   

6 komentarzy :

  1. Te okładki wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, te pluszaki *.* Te oczka! Oglądałam kiedyś takie na Deviantarcie i marzyłam żeby taką mieć. To naprawdę dzieła sztuki!

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, ma talent, a taka maskotke czy okladke chciałabym sama miec w domu, cudny ten zwierzak <3

    p.s. zapraszam na nowy wpisik: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/dwie-twarze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! Bardzo podoba mi się twój sposób pisania. http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam takie umiejętności!

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.