wtorek, 10 lutego 2015

Stylizacje z Grammy 2015

Tak dawno nie było tematu związanego z modą, dlatego dziś przyjrzymy się stylizacjom gwiazd z Grammy 2015. Ciekawe, które Wam się najbardziej spodobają...


Na pierwszy ogień idzie jedna z moich ulubionych amerykańskich piosenkarek – Beyonce ubrana w suknię od Proenza Shouler. Choć kreacja ma duży dekolt, gwiazda wygląda w niej delikatnie i subtelnie.


Bajeczna suknia Ciary z kolekcji wiosna 2014 domu mody Alexandre Vauthier w połączeniu z dodatkami od Christiana Loubotina wygląda urzekająco. Kreacja bardzo mi się podoba, jest w niej to coś.


Muszę przyznać, że na pierwszy rzut oka stylizacja Rity Ory nie spodobała mi się, co więcej, skojarzyła z czymś w rodzaju kaftana. Po dłuższym przypatrzeniu projekt Prady wydał mi się interesujący. Ma fajną fakturę i ciekawy wzór, dzięki czemu można zaliczyć Ritę do najoryginalniej wyglądających gwiazd na Grammy 2015.


Miley Cyrus pozytywnie mnie zaskoczyła. W tej kreacji od Alexandre Vauthier wygląda naprawdę oszałamiająco, kobieco, jakby ta sukienka była dla niej stworzona. Do tego te wycięcia...


Sia na Grammy pojawiła się z Maddie Ziegler, bohaterką teledysku do piosenki „Chandelier”. Zastanawiam się, co chciały przekazać tym, że tak samo się ubrały. 


Iggy Azalea wygląda w tej stylizacji jak czterdziestoletnia kobieta, przynajmniej takie są moje odczucia. Choć sukienka Armaniego jest naprawdę ładna, a Iggy ma fajną figurę, całokształt psuje zbyt lekki makijaż i fryzura.


Nicole Kidman w sukni Prabal Gurung prezentuje się niezwykle kobieco i seksownie.


Lady Gaga wygląda seksownie w pięknej srebrnej sukience. Tylko ten dekolt...


Nie zrozumcie mnie źle, ale Charli XCX w projekcie Moschino wygląda dziwnie. Ten połyskliwy biały materiał sprawia, że jej twarz wygląda na zmęczoną i szarą, choć może to być też wina zdjęcia czy reflektorów. W każdym razie nie przemawia do mnie ta stylizacja.


Zawiodłam się na Rihannie. Zazwyczaj podoba mi się to, co nosi, a na Grammy oczekiwałam czegoś wyjątkowego i wielkiego. No, może jej kreacja jest wyjątkowa i wielka, ale nie do końca o to mi chodziło. Rihanna w sukni Giambattista Valli wygląda jak mała dziewczynka przymierzająca za dużą sukienkę mamy.


Taylor Swift wygląda obłędnie w sukience Elie Saab. A te buty – cudo.


W tej sukience Megan Trainor rzeczywiście wygląda „all about that bass”, ale jednocześnie kobieco i seksownie.


Za to Katy Perry przeszła samą siebie. Cudowna sukienka Zuhair Murad w połączeniu z fioletowymi włosami i wyrazistym makijażem wygląda przepięknie.


Zespół Haim także prezentuje się nie najgorzej. Najbardziej jednak podoba mi się biały total look.


Czarny zawsze na topie, nie ma co ukrywać. Wie o tym Anna Kendrick, która włożyła klasyczny zestaw projektu Band of Outsiders.


Nicki Minaj również postawiła na klasyczną czerń. Podoba mi się delikatna połyskliwość sukienki gwiazdy projektu Toma Forda.


Jedną z moich ulubionych kreacji Grammy 2015 włożyła Chrissy Teigen. Biały kolor, ostatnio mój ulubiony, a do tego subtelne przecięcia, które uwielbiam. Brawa dla projektanta, Emilio Pucci.


Gwen Stefani w projekcie Versace wygląda cudownie. Projektant fajnie połączył elegancki gorset, który mógłby być równie dobrze częścią pięknej sukni, z luźnym fasonem spodni.


Zazdroszczę sukni Arianie Grande. Lubię takie oryginalne połączenie białego koloru ze srebrnym.



Suknia Jessie J bardzo mi mi się podoba, jest niesamowita. No i mam słabość do trenów. Tylko ta fryzura mi nie pasuje...


Kat Graham ładnie wygląda w sukni projektu Yanina Couture. Podoba mi się fason kreacji i ciekawy wzór kwiatu.


Wooow” – to była moja pierwsza reakcja na to zdjęcie. Madonna za wszelką cenę chce szokować, no i proszę, udało się jej. Tyle że – według mnie – w pewnym wieku niektórych rzeczy nie wypada wkładać. Chyba najbardziej by zszokowała, gdyby ubrała się w mniej wyzywające, eleganckie ciuchy.

Moimi faworytkami są: Ariana Grand, Chrissy Teigen, Ciara, Miley Cyrus, Taylor Swift, Gwen Stefani.

Oczywiście były to moje opinie, nie jestem znawczynią mody, po prostu wiem, co mi się podoba, a co nie, i na tym oparłam dzisiejszego posta. Nie chciałam nikogo obrazić i mam nadzieję, że Wy nie odebraliście tak tego, co napisałam. Może włączycie się do dyskusji na temat tych stylizacji?

Źródła tekstu: własne obserwacje, elle.pl, zeberka.pl
Źródła zdjęć: elle.pl (fot. East News)


5 komentarzy :

  1. Według mnie Katy i Taylor wyglądały chyba najlepiej ;))

    Http://beiiser.blogspot.com
    Jeżeli chcesz,możemy wspólnie zaobserwować ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobała się kreacja Nicole Kidman - bez wydziwień a z klasą :)


    www.herecomesmaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beyonce trochę przesadziła z tym dekoltem. Rita Ora wygląda bardzo oryginalnie, ale nie mogę się z tobą zgodzić co do Miley. Te wycięcia wyglądają dziwnie, szczególnie tam gdzie wystają kości miednicy. Chya mogę tak to nazwać. Uwielbiam garnitury dlatego Sia i Maddie skradły moje serce. Sukienka Rihanny to zupełne nieporozumienie, zresztą podobne jak stylizacja Madonny. Jednak i tak Taylor Swift rozwaliła wszystkich na łopatki. Ta sukienka, buty i fryzura porostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chrissy Teigen cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.