wtorek, 16 grudnia 2014

Szybkie i proste dekoracje na Boże Narodzenie

Jestem leniem z natury, dlatego z uporem maniaka szukam prostych i szybkich rozwiązań, które pozwolą mi wprowadzić do domu (lub mojego pokoju, bo mama nie zawsze zgadza się na moje pomysły) świąteczny nastrój. Oto, co upolowałam.


1. Aż dziwne, że nie wpadłam na to rok temu. Wydaje się tak proste... Wystarczy słoiczek, trochę wody, gałązka choinki, jemioły, lub czegoś innego, co kojarzy się ze świętami i tealight. A efekt jest cudowny:


2. Skoro już jesteśmy przy świeczkach w słoiczkach, oto kolejne pomysły.



3. Ten pomysł jest tak prosty i oryginalny, że aż chce się wprowadzić go w życie. 


4. Uwielbiam stroiki, jednak nie umiem ich robić. Oczywiście z wyjątkiem tych, są proste w wykonaniu, a do tego śliczne i minimalistyczne.



5. Dekoracje na choinkę, ale nie tylko.


6. Cudowne, malutkie gwiazdki z masy solnej wyglądają uroczo. Świetnie wyglądałyby nie tylko na choince, ale także jako dekoracja do zapakowanego prezentu.


7. Czy tylko ja uwielbiam takie wiszące ozdoby w oknach?



Źródła zdjęć: pastelowegroszki.blogspot.com, zszywka.pl, 
forumogrodnicze.info, kokoshkablog.pl, ushiilandia.blogspot.com

____________________
Te ostatnie trzy tygodnie to była totalna masakra. Nie robiłam tak naprawdę nic poza nauką, jedzeniem i spaniem. Już nie mogę doczekać się przerwy świątecznej, mam nadzieję, że uda mi się trochę odsapnąć.
Czy Was też tak męczą?
Postanowiłam także zmienić formułę fanpejdża Pisane Atramentem. Nie będzie to już tylko strona informująca o tym, co się dzieje na blogu, ale także zbiór krótkich ciekawostek, których nie można zamieścić w poście.

8 komentarzy :

  1. such beautiful decor for christmas
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie banały do zrobienia, a takie efektowne! Piękności, numer 1 szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością niebawem napiszę mini poradnik :) Jutro też się wybieram na zakupy, więc przy kolejnym opisywaniu nowości pojawią się złote rady :D
    Obserwuję i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi pomysł na pewno zamieszka u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten drugi pomysł jest rewelacyjny! Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwacja za obserwacje ? <3 zacznij a się odwdzięczę <3
    Wesołych świąt.!
    Super pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne świąteczne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.