niedziela, 23 listopada 2014

Najlepsze sesje zdjęciowe

Jakiś czas temu pisałam o oryginalnych projektach. Dzisiaj przyszedł czas na sesje zdjęciowe, które są – według mnie – warte uwagi.


Anja Rubik dla japońskiego VOGUE (marzec 2012)
Anja Rubik, wystylizowana przez Mikę Mizutani, w obiektywie Hedi Slimane wygląda zjawiskowo.







Kristen McMenamy dla włoskiego VOGUE (sierpień 2010)
Katastrofy ekologiczne inspiracją do zrobienia sesji zdjęciowej. Kristen McMenamy za obiektywem Stevena Meisela pokazują, jak wypadek, podczas którego do Zatoki Meksykańskiej wypłynęła ropa naftowa, może działać na środowisko.





Crystal Renn, Daphne Groeneveld, Freja Beha Erichsen, Josh Parkinson, Lara Stone, Mariacarla Boscono, Roberto Bolle dla paryskiego VOGUE (październik 2010)
Zdjęcia jak z balu Halloween to zasługa nie tylko modeli, ale także fotografów Merta Alasa i Marcusa Piggotta i stylistki Carine'y Roitfeld.











Lily Donaldson dla paryskiego VOGUE
Na tych zdjęciach Lily Donaldson wygląda jak bogini, a to wszystko dzięki Stevenowi Klein i Carine Roitfeld.







Alla Kostromicheva dla japońskiego VOGUE (maj 2010)
Cudowna wyobraźnia fotografa i stylizacja Alli sprawiają, że mam wrażenie, jakbym oglądała nimfę wodną w jej królestwie.










Mariacarla Boscono dla i-D Magazine
Zdjęcia Mariacarli do tego magazynu są tajemnicze i sensualne. Wyjątkowe.




Źródła tekstu: models.com, własne obserwacje
Źródła zdjęć: erunway.wordpress.com, ananasamiami.com, fashionising.com, ru-glamour.livejournal.com, wearesodroee.com, dechanelnalaje.wordpress.com, models.com, boyfromnewy.blogspot.com, fashiongonerogue.com
____________________
     Ostatnio cierpię na niedobór pomysłów na posty. A konkretniej niedobór materiałów... Bo podczas wycieczki klasowej do palmiarni robiłam sobie notatki w telefonie, a ze mój telefon nie ma takiej typowej notatki, wszystko piszę w SMSie roboczym. Niestety, to genialne urządzenie stwierdziło, że - a co tam - usunie sobie wszystkie wiadomości robocze z pamięci. Tak właśnie zostałam bez tematu na posta. Na szczęście tradycyjne notatki na papierze mnie nie zawiodły i z nich wyczytałam, że jeszcze nie było nic o sesjach zdjęciowych. Tylko to mnie uratowało. 

4 komentarze :

  1. Zdecydowanie sesja Kristen McMenamy najlepsza, a Alla Kostromicheva wygląda wprost magicznie. Szkoda, że zdjęcia są takie małe wydaje mi się, że lepiej wyglądałyby większe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się... te zdjęcia są wyjątkowe!

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację... fantastyczne!!!
    Pozdrawiam i zapraszam. Nowy post na blogu, a w nim nowa sesja!!!
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.