środa, 15 października 2014

Nicky Barkla

Dzisiaj post z serii „mało do czytania, dużo do oglądania”. Chciałabym Wam przedstawić Nicky Barkla.

Nicky mieszka w Australii i to tam tworzy swoje dzieła.
Maluje przede wszystkim portrety ikon popkultury, nadając im zupełnie nową twarz.

„Edward Scissorhands”



„Reality leaves a lot to the imagination” – John Lennon 



Raoul Duke – Fear and Loathing in Las Vegas



„Everybody but me” – Frankenstein’s Monster



Darth Maul



Doc – Back to the Future



Cheshire Cat



The Hulk



Albert Einstein



The Joker – Heath Ledger



Gollum



Voldemort




Co myślicie o Nicky i jej pracach?
____________________
Pomysł na ten post zrodził się tak dawno temu, że aż sama jestem przerażona… Notka w „wersjach roboczych” Bloggera siedziała jakiś rok… Aż sobie o niej nie przypomniałam.
Ten post pojawił się wcześnie jak na moje możliwości dlatego, że jestem chora… Tego można się było prędzej czy później po mnie spodziewać…
Doobra, lecę dokończyć Sherlocka i biorę się za trzecią część „Dziadów”… Mam nadzieję, że nie są takie nudne, jak o nich mówią…
Do napisania. ;)

7 komentarzy :

  1. Obrazy są magiczne. Sama nie wiem, który najbardziej mi się podoba. Wiesz może jaką techniką dokładnie posługuje się Nicky. Jej dzieła bardziej przypominają grafiki komputerowe niż obrazy stworzone pędzlem.
    Niestety strasznie się nudziłam czytając III część Dziadów, jest to właściwie tylko dialog pomiędzy dwoma bohaterami. IV była o wiele ciekawsza, bo więcej się w niej działo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazłam niestety, na czym ani jaką techniką maluje. Jedyną rzeczą, jakiej się dowiedziałam jest to, że Nicky Barkla maluje pędzlem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziady nie są aż tak złe, da się je przeżyć ;)
    (Polecam Ci film "Lawa", który jest adaptacją co prawda reżyserską, ale idealnie oddaje klimat książki)

    Świetne, prace, uwielbiam właśnie taką technikę tworzenia! Muszę się więcej o nich dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka życzę ;)
    ja także jestem chora, w końcu coś mnie złapało ;/
    obrazy ciekawe, intrygujące wręcz!

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dzieła! Bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow Jej dzieła są fenomenalne <3

    P.S. Nareszcie udało mi się wrócić do blogowania, niestety przez brak internetu nie mogłam Ciebie odwiedzać :( za co przepraszam, aktualnie nadrabiam zaległości.....zapraszam również do mnie na nowy pościk ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie te obrazy to rewelacja. Bardzo ciekawy pomysł z przedstawieniem ich w taki abstrakcyjny sposób. ;)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.