czwartek, 7 sierpnia 2014

"[...] codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy." cz. VI

W dzisiejszym zestawieniu dużo do oglądania, a mało do czytania - jak obiecywałam ostatnio.

"Gellage" Michal Macku


Według mnie autor pokazał idealnie szarą rzeczywistość, ukrywanie przez człowieka swojej prawdziwej twarzy, być może w obawie przed odrzuceniem ze strony innych i cierpienie z tego powodu.
Zapraszam na oficjalną stronę Michala Macku w celu zapoznania się lepiej z jego twórczością - michal-macku.eu.

"Wishes", "Amoor" & "Tree Hugger" Fantasywire





Chciałabym mieć takie ozdoby w swoim ogródku. Wyglądają bajecznie! 
Aby obejrzeć inne rzeźby nie z tego świata, zapraszam na stronę internetową - fantasywire.co.uk.

"Plot twist" Reylia Slaby


Według mnie Reylia Slaby idealnie odwzorowała, co się dzieje z człowiekiem przy czytaniu niezwykłej książki. Inne zdjęcia autorki na jej fanpejdżu na Facebooku - facebook.com/reyliaslabyphotography.
Anthony Samaniego


Mam nadzieję, że nie tylko ja jestem miłośniczką zdjęć kwiatów i krajobrazów. Zapraszam na flickr.com/photos/jimmaybones, by obejrzeć inne zdjęcia Anthonyego.

 "Silhouettes" Taylor Allen






Według mnie tego typu zdjęcia są urzekające i ukazują, że natura - jak człowiek - potrafi być nieprzewidywalna. Miłośnicy portretów także znajdą coś dla siebie na behance.net/gta.

Rzeźba "Truth is Beauty" Marco Cochrane
Zdjęcia zrobili: (od góry do dołu) Ben Canales, Trey Ratcliff, Tom Lovering


Według mnie ta rzeźba to symbol witalności, energii i siły.


Źródło tekstu: własne obserwacje
Źródła zdjęć:  michal-macku.eu, fantasywire.co.uk, 
facebook.com/reyliaslabyphotography,
flickr.com/photos/jimmaybones, behance.net/gta, 
mymodernmet.com, wandering-through-time-and-place.me
____________________
No i lekki post w sam raz na lato gotowy. :) Co z dzisiejszego zestawienia spodobało Wam się najbardziej?
Tak sobie pomyślałam, że bardzo długo nie było tutaj żadnego posta na temat mody... Mam już jeden pomysł, ale jeśli i Wy coś wymyślicie, dajcie znać w komentarzu.
Mam do Was prośbę: jeśli jesteście dobrymi ludźmi/mieszkacie w lub koło Łodzi/lubicie Japonię/chcecie mnie uszczęśliwić, wejdźcie >tutaj< i zagłosujcie na ten pomysł, a ja w zamian zaproszę Was na herbatkę, lub sake, lub co kto lubi. ;)
Informuję również, że od soboty mnie nie ma, ponieważ wyjeżdżam na wakacje do Szczawnicy. Kto chce pocztówkę? ;)

10 komentarzy :

  1. świetny post!
    Dokładnie mam tak samo jak czytam książkę!
    Najbardziej pasują mi dzieła autorstwa Taylor Allen. 100% mojego gustu!
    ________________________________________________________
    Cudowny nowy nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zdjęcia Taylor Allen najlepsze, ale "Plot twist" również mnie urzekło. Gdzie znajdujesz tych wszystkich rewelacyjnych artystów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flickr to prawdziwa kopalnia swietnych i inspirujacych zdjec. Jest oczywiscie jeszcze Tumblr, ale nie zawsze zdjecia sa podpisane i trzeba kombinowac z Googlem. ;)

      Usuń
  3. Mi w sumie wszystko się z tego podoba. Każda z tych prac ma coś do przekazania i wygląda niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające *-* <3 Trzecia od końca *-*

    Co powiesz na wspólną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taylor Allen oh! *-* Najlepsza! Z kolei ta rzeźba, masz racje "to symbol witalności, energii i siły". Nie powiem... bardzo motywujące :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy czytaniu książki mam identycznie jak Ty! ; )

    Co do sklepu tidestore, to tak:
    Paczka idzie bardzo szybko, tak do 5 dni, a rozmiary nie są zaniżone, powiedziałabym wręcz, że trochę zawyżone ;p Skorzystaj z ich usług, nie pożałujesz ;p

    +obserwuję ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeźby fantasywire mnie urzekły ! ;)
    nie żartuj, że wybierasz się do Szczawnicy ;P Ja od czwartku do niedzieli będę w mieścinie nad Zalewem Czorsztyńskim ;)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.