piątek, 22 sierpnia 2014

Ciekawe projekty, czyli jak w tym się chodzi?

Najsłynniejsi projektanci prześcigają się w pomysłach na coraz to oryginalniejsze ubrania i dodatki. Przedstawię Wam kilka z nich.

Torebka + hula-hop

Klasyczna pikowana chanelka? To już było. Czas na innowację!

Vogue Korea, marzec 2013
Glamour Francja, luty 2013
Elle Francja marzec 2013
Ta oryginalna torebka od Chanel została zaprezentowana na pokazie wiosna/lato 2013. Może i jest niepraktyczna, jednak myślę, że byłyby takie fashionistki, które zechciałyby mieć taką niebagatelną torebkę. Do sprzedaży trafiła mniejsza, bo 24-centymetrowa, za jedyne 2400 $ (ok. 7560 zł).


Torebka-tabletka

Tę torebkę zaprezentowała Katy Perry na pokazie Viktor & Rolf w czasie Paryskiego Tygodnia Mody w 2012 roku.   

Zaprojektowana na 20-lecie działalności Christiana Loubotina torebka nie pasuje każdemu. Do noszenia jej potrzeba zwariowanego stylu, dlatego Katy Perry świetnie wygląda z "Pilule".

 
Motylem jestem...


Kolekcja Jean Paul Gaultier Haute Couture wiosna/lato 2014 zaskoczyła mnie przede wszystkim strojem motyla, prezentowanym przez wspaniałą Ditę von Teese. Choć sukienka nadaje się co najwyżej na karnawał, to i tak zaskakuje subtelnością, kunsztem wykonania (ubrania haute couture są szyte ręcznie) i oczywiście samym pomysłem.

M&M'sy na butach

Belma Arnautović pochodzi z Bośni i Hercegowiny. Modę połączyła ze słodyczami i powstały oryginalne buty z obcasami oblepionymi M&M'sami.


Kły, kolce i macki

Współpraca Iris van Herpena i United Nude wydała na świat zestaw awangardowych butów zapadających w pamięć dzięki swoim unikalnym kształtom i niecodziennym teksturom. Miałam wybrać tylko kilka z dziewięciu projektów, ale każdy ma coś w sobie i nie mogłam się oprzeć, by nie pokazać Wam całej kolekcji, a oto i ona:

Fang

Capriole

Escapsim Couture

Crystallization

Synesthesia

Thorn

Voltage Haute Chaussure
Beyond Wilderness

Biopiracy

Czy Was też zastanawia, jak się chodzi w tych ostatnich?


Buty przyszłości


Zaha Hadid, projektując buty dla United Nude, odwaliła kawał dobrej roboty. Ten futurystyczny model od razu podbił moje serce. Oryginalny, ciekawy, z metalicznym połyskiem...  Gdyby tylko nie kosztował 1500 € (ok. 6285 zł)... 

Który projekt najbardziej Wam się podoba?

Źródła tekstu: koktajl.fakt.pl, stylebistro.com, dailymail.co.uk, about.me/belma, unitednude.com, własne obserwacje
Źródła zdjęć: platine.pl, snobka.pl, luxlux.pl, stylebistro.com, tulleandglitter.com, nydailynews.com, dailymail.co.uk, dezeen.com, unitednude.com

____________________
Oczywiście ten post miał być zupełnie o czymś innym, ale w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję. 
Tydzień temu post się nie pojawił, bo wróciłam z wakacji, a cały ten tydzień szukałam jakichś fajnych projektów do pokazania Wam. 
Do napisania. ;) 

26 komentarzy :

  1. Fajny przegląd nietypowych dodatków :)
    Zapraszam ponownie do mnie, i oczywiście obserwuję :*
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba żadnych z tych butów bym na nogi nie włożyła, bo moim zdaniem są komiczne. Ta torebka z hula hop jest dość... ciekawa. W pomniejszonej wersji mogłaby chyba sie jeszcze sprawdzić :D


    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) hmm nie znalazłam nic co by mi odpowiadało :-) nie lubię udziwnień ;-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Nosiłabym torebkę - tabletkę :P
    Ale oczywiście, XXI wiek też ma swoje reguły. Moda już dawno nie jest narzędziem do produkowania odzieży. Moda ma szokować i zastanawiać. Torebka hula hop? świetna do sesji zdjęciowej i tyle, ale szokuje, zastanawia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają torebki z hula-hop. Sama bym z taką nie chodziła, ale do oglądania, jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Yhm, no to niestety nie. Pytam, bo ja podałam s, ale m też by było spoko raczej tyle, że takie opiete by były.. :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre rzeczy są fajne :)
    obserwujemy?
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta. Torebka Chanel pomimo swoich ogromnych rozmiarów wygląda świetnie. Sama chętnie bym ją nosiła, ale tą większą. Ta pomniejszona traci cały swój urok. Jakiś czas temu widziałam już tą kolekcję United Nude i od razu się w niej zakochałam, tylko te ceny.

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się motyw motyla:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju... moim zdaniem niektóre projekty to trochę przesada. NIe za bardzo podoba mi się ta torebka z hula hop. :D
    ___________________________
    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! uwielbiam rzeczy nietuzinkowe i oryginalne ;) Torebka-pigułka jest ekstra, nie pogardziłabym taką, a nawet nosiłabym z dumą ;) a buty to już jest kosmos, te oblepione M&M'sami są świetnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ciekawe rzeczy, nie ma co. acz ą torebkę-tabletkę to bym ponosiła jakbym mogła :D
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka Chanel mi się podoba, w między czasie mogłabym nią pokręcić :D Z przykrością jednak stwierdzam, że większość tych rzeczy jest wyłącznie dla gwiazd.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Sensitiva.


    listy-od-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na to zastanawiam się co to za moda skoro przeciętnego człowieka na to nie stać, po drugie kto chodzi w takich butach na tym się można zabic nie mówiąc już o kobiecie w takich butach z tzw pełnymi siatami w rękach. Moda paranoja... ale post meeega ! ;D
    http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem moda jest przede wszystkim sztuką :) Nie zawsze musi być użyteczna.

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej rozbawiły mnie buty przyszłości.
    http://alia-natalia.blogspot.com/
    Może wymiana obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  17. To mnie zaczyna przerażać. Kiedy Lady Gaga wystąpiła w swoich dziwacznych butach, albo założyła strój z mięsa, wszyscy uważali ją za psycholkę. Teraz każdy projektant tworzy podobne dziwactwa i jakoś każdy zaczyna to akceptować, bo przecież świat idzie do przodu, trzeba robić coś oryginalnego. Aż do bólu?

    Tylko czekać, aż modna będzie sukienka z mięsa i buty z sera żółtego.

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre buty bardzo mi się podobają :) Zgadzam się z Pauliną Ogur!

    Zapraszam na nowego posta- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co ta moda.. :D

    proszę o kliknięcie w link sheinside, jeśli to zrobisz, daj znać w komentarzu;)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  20. czego to ludzie nie wymyślą, torebka tabletka najfajniejsza ;)) dziękuję za miłe słowo u mnie pozdrawiam creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę czasem dziwię się projektantom, że tworzą takie dziwadełka - bardziej sie to nadaje na wystawę :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne szpilki, ale nie w moim stylu! XD
    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dita w sukience-motylu wygląda przepięknie! A torebka-tabletka jest w sumie całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę oryginalne ! Chciałabym jedne z tych butów :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.