piątek, 18 kwietnia 2014

DIY i inspiracje na Wielkanoc



Czy Wy też zastanawiacie się, jak udekorować świąteczny stół, aby wyglądał pięknie i – co najważniejsze – oryginalnie? Przychodzę z odsieczą i pomysłami. 



Czy Wam też przede wszystkim żółty i zielony kojarzy się z Wielkanocą? Tutaj bardzo klasycznie, ale świeżo i oryginalnie.


 Tak proste, a tak piękne, czyli mniej znaczy więcej.



Ta dekoracja po prostu mnie zabiła. Jest tak piękna, że aż mi dech zaparło w piersiach, więc musiałam Wam ją pokazać.

Dla miłośników świeczek. ;)


Oryginalne pisanki z wzorkiem liścia.

Świetna ozdoba na wielkanocny stół. Jak to zrobić?


Uroczy baranek z masy solnej. Jak go zrobić?


Źródła tekstu: własny
Źródła zdjęć (kolejno): 
yellowblissroad.com, img.scoop.it, 
bhg.com, designyourlife.pl, vk.com/ideasdecor, 
sztukaniepowazna.blogspot.com, tasteofhome.com

_____________________
Wiem, obiecałam, że będę pisać częściej, ale nie przewidziałam mojego chwilowego zastoju weny. No jak kryzys, to kryzys na całej linii. 
Pewnie zauważyliście, że dodałam opcję, którą ja nazywam "Dla leniwych"; wystarczy kliknąć "fajne", "beznadziejne" etc. i nie męczyć się z komentowaniem. Choć oczywiście można, nie będę płakać przecież. ;)
 Dodałam ankietę na pasku dotyczącą tematu kolejnego postu. Zachęcam do głosowania.

Chciałam Wam życzyć wesołych świąt, spędzonych w gronie rodziny, zdrowia, szczęścia, dużo motywacji do osiągania wymarzonych celów, wytrwałości, pieniędzy (może i nie dają szczęścia, ale i tak są potrzebne...) i spełnienia marzeń.

4 komentarze :

  1. Oh, kocham ankiety :D
    tobie również wesołych, spokojnych dni :)
    Piękne świeczki, aż chyba takie zrobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pomysł z wykorzystaniem cytryn jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te świeczki, mimo, że są mi obojętne... chyba takie zrobię... w zebrę hehe (mam taka fazę... widzisz mój pokój w zebrę i myślisz, że zwariowałam. ZEBRA IS EVERYWHERE) :D

    Wesołych Nessa <3

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.