sobota, 7 grudnia 2013

"Potrzeba jest matką wynalazku..."

Dzisiaj o dziwnych i dziwniejszych wynalazkach, które ułatwiają (albo raczej urozmaicają) życie.

Tester oddechu


Chyba każdemu idącemu na randkę, spotkanie czy na imprezę, bardzo zależy na tym, żeby jego oddech był świeży. To małe urządzenie sprawdzi, czy tak rzeczywiście jest i wyświetli informację: „Nie ma problemu”, „Oddech trochę śmierdzi” lub „Houston, mamy problem!”.


Zgniatarka do kanapek


Jak wiadomo, Japończycy lubią, żeby ich jedzenie nie tylko dobrze smakowało, ale też ładnie wyglądało. Wyprodukowali więc zgniatarkę do kanapek, dzięki czemu chleb może przybierać różne kształty.

Nap alarm
Nap alarm to niewielkie urządzenie, które kontroluje ruch głowy osoby noszącej je. Jest szczególnie czułe, gdy głowa właściciela opada w przód; więc kiedy noszący go zasypia, wysyła mu sygnały dźwiękowe, dzięki którym się obudzi. Z racji tego, że Nap alarm umieszczony jest za uchem, dźwięku nie słyszy nikt inny oprócz tego, który ma urządzenie na sobie. W szczególności przydałoby się kierowcom, choć pewnie uczeń czy student nie pogardziłby nim.
Jeśli ktoś ma ochotę, może kupić sobie Nap alarm za ok. 3 zł na ebay pod TYM linkiem.

„Magiczny” długopis 3D
Oto długopis, którym można rysować w 3D. Jak to działa?






Śpiwór-pizza
Oryginalny śpiwór? Ten przypominający pizzę! Ekologicznego, bo wykonywanego ze skrawków materiału miejsca do drzemki będą zazdrościć znajomi.


Na wykonanie śpiwora trzeba poczekać 4-6 tygodni. Koszt tego „wynalazku” to 200 $. Zamówienie można złożyć TUTAJ.

Źródła tekstu: nicpon.perkunas.webd.pl, technow.pl, 
filmik na youtube, własne obserwacje
Źródła zdjęć: nicpon.perkunas.webd.pl, 
etsy.com, ebay.com
Źródło filmiku: youtube.com (Bui Son)
* Przysłowie polskie
____________________
Jeszcze dwa tygodnie i święta! Czy Wy też to czujecie? :)

8 komentarzy :

  1. Oh, ten śpiwór mnie powalił! Sama bym takiego nie chciała, choć jest tak samo zwariowany jak ja. Inne wynalazki, też są spoko. Ten Nap alarm, to by mi się przydał. Ciągle śpię na lekcji. ;D
    Pozdrawiam,
    Red ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ten magiczny dlugopis jest swietny! :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym czuć już świąteczną atmosferę, ale łatwo nie jest. Koniec semestru za 2 tygodnie, więc choć pracuję na bieżąco, to muszę jeszcze bardzo dużo materiału przyswoić. Nie wiele czasu pozostaje mi na cieszenie się śniegiem, niestety.

    Taki śpiwór to mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Pamiętasz mnie jeszcze? To ja, Mimi z recenzowniamimi.blogspot.com
    Zawiesiłam bloga, ale wróciłam i chcę cię powiadomić o moim powrocie :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie choć na chwilę...

    Dzięki,
    Mimi xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym te gadżety!!!! AAAAAAaaaaaaaaaaaa! Marzenie ;) Nie ma to jak spać w pizzy! A ten długopis to... genialne, brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super gadżety :D
    Najbardziej mnie zachwycił długopis 3D i ten śpiwór w kształcie pizzy, genialne xD

    http://the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałabym zainwestować w taki Nap Alarm, zdecydowanie przydałby się na nudnych wykładach ;D

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.