wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 i życzenia noworoczne

Rok 2013 powoli dobiega końca, dlatego zapraszam na krótkie jego podsumowanie. 

Przez prawie cały 2013 rok odwiedziliście Pisane atramentem 9 074 razy i napisaliście 572 komentarzy do 55 postów. Dodawaliście się też do obserwatorów i jest już Was 110.

Oczywiście kamieniem milowym w istnieniu Pisanego Atramentem było jego założenie 16 stycznia 2013 roku (tak, tak rocznica bloga za 17 dni!), co nie udałoby się bez pomocy... muzyki. Muzyka jest wielką siłą, a jej moc popycha nas do działania i dawania z siebie wszystkiego. Dlatego, choć czasem było ciężko, nie poddałam się.


Tak ważni, a często pomijani, są Czytelnicy, dlatego z całego serca dziękuję Wam wszystkim, którzy wchodziliście i czytaliście posty. To dla Was tu jestem.


Oczywiście byłabym niedobra, gdybym pominęła znajomych, których blogi czytałam i czytam nadal, którzy mnie inspirują i pomagają wierzyć, że ja też potrafię. Jedną z takich osób jest Julia. Jej ambicja i chęć osiągnięcia celu sprawia, że jej posty są przepełnione pozytywną dawką energii, a kiedy porusza poważny temat, aż chce się jej pomóc. 
Agnieszka jest tak pozytywnie nastawioną osobą, że czytając jej posty aż chce się żyć.
Malwina, która nie chwaliła mi się, że ma bloga, robi piękne zdjęcia. Podziwiam ją za to, że potrafi uchwycić moment na dłużej.
Patrycja, która na Wigilii klasowej życzyła mi powodzenia w prowadzeniu bloga. 

W nadchodzącym roku życzę Wam zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, żeby rok 2014 był lepszy od 2013 oraz fajnej zabawy w Sylwestra.



Do siego roku!

8 komentarzy :

  1. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pościk
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, wszystkiego obrego ww nowym roku :) I sukcesow w prowadzenia bloga Tobie i twoim inspiracjom ;)

    oliilui.blogspoot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swój kolor też lubię ale postanowiłam chociaż na jakiś czas powyglądać nieco inaczej, właśnie dlatego wybór padł akurat na szamponetki ;)
    Moją pieszczochę mam z Allegro chyba po ok. 50 zł.
    Wszystkiego naj w Nowym Roku, powodzenia w blogowaniu i żeby życie w każdej chwili było szczęśliwe i do zniesienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowity talent, to dla mnie zaszczyt, że czytam twoje posty, hahaha na pewno kiedyś napiszesz książę... Koniecznie ją przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczesliwego Nowego Roku
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie sie wszystko sypie :/

    Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ;* Tobie również życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku ;) Spełnienia marzeń, zapału i pozytywnej energii w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.