sobota, 14 grudnia 2013

DIY na święta

Panuje już szał świąteczny, więc ludzie jak jeden mąż zmierzają do sklepów w poszukiwaniu ozdób świątecznych. A gdyby tak samemu zrobić coś oryginalnego? Mam dla Was kilka pomysłów, m.in na śliczne gwiazdki origami, choinki z serwetek i mnóstwo innych ładnych ozdób.     

Gwiazdki


Śliczne gwiazdki origami, czy to zawieszone na choince, czy jako dekoracja stołu, sprawdzą się znakomicie!

Choinka na talerzu


Stół też musi ładnie wyglądać! Co Wy na choinkę z serwetek?

A może coś vintage?


Instrukcja TUTAJ.

Babeczki Rudolfy


Chyba każdego zachwyciłyby takie babeczki. Ich wykonanie nie jest trudne! Jak je zrobić?

Zimowe świeczki


Kiedy tylko to zobaczyłam, wiedziałam, że przynajmniej jednej osobie się spodobają. :)

Źródła zdjęć: zszywka.pl,
 twigdecor.blogspot.com, mojewypieki.com

____________________
Niestety, już muszę pędzić, więc Wasze posty skomentuję dopiero jutro. 
Macie zamiar robić własnoręcznie jakieś ozdoby świąteczne? 
Ja i moje dwie lewe ręce pokusimy się o wykonanie czegoś. :)

10 komentarzy :

  1. super pomysły, muszę spróbować zrobić te gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wiolką. Muszę zrobić takie gwiazdki! Fenomenalne!

    recenzowniamimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te świeczki są świetne! Coś mi się wydaje że takie zrobię. Babeczki też niczego sobie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety chyba nic nie złożę :9 Mam dwie lewe ręce do takich rzeczy :(
    Świetny nowy wygląd bloga! Tak uwielbiam niebieski, że jak od razu zauważyłam ten kolor uśmiechnęłam się :)

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog.
    Pytania znajdziesz na http://the-grey-days-of-a-teenagers-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu jak sobaczyłam te zimowe świeczki to powiedziałam "ale zajebiaszcze" Muszę takie zrobić! Dzięki za pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły, ale ja własnoręcznie raczej pokuszę się co najwyżej o zrobienie pierniczków :D chociaż babeczki Rudolfy też zachęcają :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaktualizowałam post.
    Zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta choinka na talerzyku jest najśliczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. choinka jest super, a reniferki mega słodkie ;)
    ja już porobiłam troszkę ozdób na święta, aktualnie robię choinkę styropianową z piórek ;)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.