wtorek, 15 października 2013

Loteria: 100 obserwatorów


A w niej do wygrania:


Krem łagodzący na dzień od Ziaji.
Nawilżająca maseczka do twarzy firmy Kolastyna.
Efektima proponuje maseczkę peel-off usuwającą z twarzy obumarły naskórek.


Pomadki wiesiołkowe „Buzi” firmy NATURALIS o trzech różnych zapachach: truskawkowe, jabłkowe i malinowe. Pięknie pachną i cudownie nawilżają usta, chroniąc je przed zimnem i wiatrem.


Lakier DaVinci firmy VOLLARÉ COSMETICS w pięknym pomarańczowym kolorze (nr 401). 


Bransoletka z rzemyków Nanu.


Świeczki o pięknym zapachu wanilii. 



Zasady:
1. Być obserwatorem bloga pisane-atramentem.blogspot.com.
2. Polubić stronę Pisane atramentem na Facebooku:

3. W komentarzu napisać swój email.
4*. Za dodatkowy los zamieścić na swojej stronie baner loterii prowadzący do tego postu i wpisać adres bloga, na którym się on znajduje.

Czas na zgłoszenia macie do 30 października 
12 listopada.

Nie wysyłam paczek za granicę.

11 komentarzy :

  1. Tak świetne nagrody, więc czemu by nie spróbować? ;3
    Lubię, obserwuję. ;3
    e-mail: kotek1756@gmail.com

    baner jest na: http://asian-colors.blogspot.com/

    Ps. Wczoraj przeglądałam twojego bloga. I muszę przyznać, że każdy twój kolejny post będę czytać bardzo uważnie, bo piszesz o naprawdę interesujących rzeczach. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję liczę na rewanż http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zaobserwowałam ;) polubiłam i takż podaję adres e-mail
    ilonastejbach@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: anioleek89
    Lubię na FB jako: Marta P.
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: I'm who I want
    Lubię na FB jako: Julia J.
    mail: placek.jj@gmail.com
    baner: tak mazidla.blogspot.com (na samym dole strony)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: AlabastrowaPanna
    lubię jako: Stefania Ł.
    mój e-mail: malaxd@poczta.fm
    i dodałam banerek na mojego bloga: http://alabastrowapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : NiMi
    lubię jako: Nina M.
    mój email: nimi-blog.blogspot.com
    Banera nie dodałam ;)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Anas-tazia
    Lubię na FB jako: Agnieszka G.
    mail: anas.tazia1802@gmail.com
    baner: tak anas-tazia.blogspot.com (nad obserwatorami po prawej stronie bloga)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Weronika
    Polubiłam na fb jako Weronika K.
    e-mail: wercia10234@gmail.com
    banerek na: http://this-is-my-life-wercia1023.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.