wtorek, 27 sierpnia 2013

Przesyłka z Gemsilver


Przyszła do mnie kolejna paczka z gemsilver.pl, zawierająca produkty do zrecenzowania, a w niej:

Kolczyki wkrętki – Discoball 


Kolczyki wykonano ze srebra 925 i małych błyszczących kuleczek, zwanych przez producenta Discoballami, dostępne są w wielu różnych kolorach i rozmiarach (od 6 do 10 mm średnicy), więc każdy znajdzie coś odpowiadającego jego gustom.
Kolczyki takie jak te rozświetlą naszą twarz, bo bezustannie odbijają światło. Nadadzą blasku i elegancji stylizacji.
Osobiście polecam kulki w kolorze srebrnym – będą pasować prawie do wszystkiego.

Zawieszka Discoball


Zawieszka ta jest wykonana ze srebra 925 i kryształków Preciossa. W sprzedaży są dostępne różne wymiary zawieszki – od 10 do 20 mm. Średnica kulki pokazanej na zdjęciu wynosi 12 mm.
Będzie świetnie pasować do kolczyków. Nie jest zbyt ciężka, więc można ją nosić tak naprawdę wszędzie – na spotkanie, do pracy, na randkę...

Bransoletka Shamballa


Tutaj również mamy duży wybór. Gemsilver zadbał nie tylko o różnorodność kolorów, ale także liczby kryształków. Możemy więc kupić bransoletki z pojedynczym lub potrójnym Discoballem. W sprzedaży również są bransoletki z pięcioma kryształkami. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Kryształki-serca
Takie kryształki dostępne są w wielu innych kolorach i wzorach. Ja otrzymałam żółte serca. Z jednego zrobiono zawieszkę, a z dwóch pozostałych – kolczyki. A to dzięki biglom angielskim. Kolczyki z takimi zapięciami wyglądają wyjątkowo ładnie i elegancko, a także trzymają się w jednym miejscu, nie obracając się pod różnymi kątami. 
Zapraszam na gemsilver.pl w celu zapoznania się z ofertą.

11 komentarzy :

  1. sliczne produkty :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś je za darmo? CZy kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba!
    Moja siostra dostała na urodziny taką srebrną zawieszkę i kolczyki i są boskie.Naprawdę świetnie się prezentują, ja też bym chciała takie :D
    A te serduszka są urocze. Widziałam wiele kolorów ich (albo z innej firmy, bo nie wiem) i wszystkie są piękne *.*
    Gratuluję współpracy ;)
    Pozdrawiam :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie Ci dziękuję za kliknięcie w baner, to dla mnie wiele znaczy :)
    co do czcionki na moim blogu to niestety nic nie mogę zrobic gdyz mam angielski komputer i on nie ma polskich znakow :)ale mam nadzieje, ze nie spowoduje to tego iz przestaniesz czytac mojego bloga :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNIE
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Miło by było gdybyś zostawiła komentarz lub zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko śliczne! <3

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszkowy komplet ma przepiękny kolor <3 ogólnie nie przepadam za tego typu kryształkami, ale tutaj kolor mnie zauroczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Mam te pierwsze kolczyki i chętnie kupię jeszcze jedną parę. Już lecę na stronę i zajrzę także na prezent dla mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w moim stylu, ale sa bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.