poniedziałek, 29 lipca 2013

Przesyłka z gemsilver.pl

          Kiedy byłam na wakacjach, przyszła do mnie paczka z gemsilver.pl, czyli firmy, o której wspomniałam w którymś poście.
Gemsilver oferuje nam szeroki wybór półfabrykatów do wyrobu biżuterii. Znajdziemy tam zapięcia do bransoletek czy naszyjników, kleje, akcesoria do czyszczenia srebra i złota oraz wiele innych rzeczy.
Nade wszystko podobały mi się kryształy Svarovskiego. Nie mogłam się wprost oprzeć i zamówiłam jedną sztukę – żeby się przekonać, czy na żywo wygląda równie dobrze jak na zdjęciu. I tak jest, choć zdjęcia nie oddają tego, co jest w rzeczywistości.
Kryształy świetnie nadają się do przyczepienia do bransoletki czy naszyjnika, który nam się już znudził. Rzucają kolorowe refleksy, dzięki czemu nasza biżuteria zyska koloru i niepowtarzalności. 
Zamówienie przyszło w ciągu  dwóch dni roboczych (według mojej mamy). W kopercie znajdowało się wszystko, co zamówiłam i nic nie uległo uszkodzeniu. Wszystkie produkty były zapakowane w oddzielne, małe foliowe torebeczki.
Zamówiłam:

A jak wygląda naszyjnik?
Tu z jednej strony...
 A tu z drugiej...



Naprawdę gorąco polecam sklep gemsilver.pl. Znajdziecie tam mnóstwo rzeczy zarówno do wyrobu biżuterii, jak i już gotowe produkty.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą na GEMSILVER.PL.
_______________________
 No. Już jest. Teraz czekam na odzew firmy w sprawie współpracy - miałam najpierw zamówić coś i napisać "coś", a później oni zdecydowaliby, czy chcą ze mną współpracować (i czy ja z nimi). 
Kilka osób (dokładniej dwie) chciały notkę związaną z Japonią. A więc ją dostaną. Jutro, jeśli nic mnie nie zatrzyma. Ewentualnie pojutrze, jeśli Wena pójdzie w las. A mam nadzieję, że nie...
EDIT: Wyniknęły kłopoty z Internetem, a na dodatek przyjechał  do mnie mały gość, więc do soboty niestety nic się nie pojawi. Jednak już wiem, o czym pisać i początek postu mam, więc najpóźniej w niedzielę go zamieszczę. Naprawdę przepraszam Was, ale takie rzeczy nie są zależne ode mnie... 

4 komentarze :

  1. Świetnie wygląda taki naszyjnik :)
    Z chęcią poczytałam bym o Japonii, tak nie wiele o niej wiem.

    Co do współpracy to CI nie doradzę, nie współpracuję z żadną firmą.

    xoxoxo
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie przepadam za kryształkami Svarovskiego, ale ten wisior jest ładny ;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik prze słodki, moja mama ma urodziny, więc chyba coś zamówię! Jak ma się jakość naszyjnika i zapięcia Svarovskiego?

    Nie umiem się doczekać posta, napisz dlaczego tak lubisz Japonię (także) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik! chyba zajrzę na ich stronę ;)
    post o Japonii byłby świetny!

    Sky, pozdrawiam

    http://www.skyanalila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.