czwartek, 2 maja 2013

„Uwaga, człowiek! Dziękuję, pójdę inną drogą”*


Psychoanalitycy i psychologowie od dawien dawna chcą poznać ludzką, skomplikowaną naturę. Jak udaje się to malarzom?

   Człowiek – gatunek ssaka z rodziny człowiekowatych. Jedyny, który potrafi tworzyć sztukę i ma samoświadomość; ciągle szuka odpowiedzi na pytania dotyczące życia, śmierci...

   Anna Taut, dwudziestodziewięcioletnia artystka pochodząca z Warszawy, interesuje się naturą ludzką, jej aspektami i indywidualnością człowieka, co jest widoczne w jej pracach:
"Wrzesień czternasty"
"Wrzesień dwudziesty"
"Kuszenie św. Antoniego"

"Inspiracja"

   Jej rysunki są mroczne i wzbudzają niepokój:

"Postać III"
"Postać I"












   
A tak Anna przedstawia samą siebie:
"Autoportret"













* Cytat autorstwa Wiesława Brudzińskiego
Źródła tekstu: „Puls Życia” – Nowa Era, kultura.trojmiasto.pl, behance.net
Źródła zdjęć: behance.net, artodyssey1.blogspot.com
_____________________________________
 Wiem, wiem, wiem. Nie było za bardzo czego czytać, ale jestem ciągle, albo w trasie, albo zajęta porządkami, albo imieninami czy urodzinami... Odpocznę sobie w tę Majówkę, nie ma co... 
Miłego weekendu. 
Nessa.

9 komentarzy :

  1. 'Postać III i I' najbardziej mi się podobają
    nigdy nie mówiłam o tym, więc powiem teraz: super nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie było za wiele do czytania to i tak mnie tym zaintrygowałaś. Niezwykłe uchwycenia sylwetki i ta kreska. Talent.

    Pozdrawiam, Julia

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej podoba się ,,Inspiracja". Z pewnością dziewczyna ma wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzbudza to moją zazdrość.
    Kurna... pójdę do piekła.

    O LOL, ja też lubię wzbudzać niepokój XD. Kocham to <3

    To jest c-c-c-cudowne.

    Cholerna zazdrość XD . Umrę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post: krotki, prosty i co najważniejsze ciekawy.
    Anna ma talent i co z tego? Ważne, że pokazuje swoją inteligencje (chyba tak to mogę nazwać) na swoich pracach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natura człowieka jest tak nieobliczalna jak sztuka. Czasem mroczna i tajemnicza, lecz bywa kolorowa i radosna. Jest tyle odmienności, ile jest ludzi!

    Pozdrawiam, SL.
    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przeczytaniu zakładki " Pisząca Atramentem " doszłam do wniosku, że wiele nas łączy. Też piszę "do szuflady" Po prostu uwielbiam pisać! Podobnie jak i Ty jestem staroświecka. Zupełnie nie pasuję do epoki, w której przyszło mi żyć. Natomiast myślę, że odnalazłabym się w romantyżmie i w 20 - leciu międzywojennym. Te dwie epoki bardzo mnie fascynują. Wprost kocham twórczość Żeromskiego. Zwłaszcza " Przedwiośnie" Och ... Na samą myśl na twarzy pojawia mi się banan :) Ja tam nigdy szczególnie za matmą nie przepadałam, ale to już poza mną. Teraz tylko matura i na studia. Ja tu o sobie, a to w końcu Twój blog :) Może nie lubisz specjalnie języka polskiego, ale umiesz ładnie pisać i masz bardzo ładne słownictwo oraz lekki styl. To się chwali. Ponadto niesamowicie ciekawe notki. Jeśli chcesz wpadnij do mnie http://buntownik-baryka.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie,
    Twoja Duchowa siostra : = )

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :3
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.