piątek, 31 maja 2013

Pisane atramentem się modernizuje...

          Jak zapewne wszyscy wiedzą – a jak nie wiedzą, to się teraz dowiedzą – w lipcu administratorzy Bloggera usuwają gadżet „Obserwatorzy”.
Tak, jak wszyscy bloggerzy, ja także nie chciałabym stracić Czytelników, a wolę nie zmuszać Was do rejestracji na Bloglovin’. Tak więc stwierdziłam, że utworzę stronę za Facebooku, gdzie będziecie mogli śledzić najnowsze wpisy. To jest chyba wygodniejsze, bo większość z Was ma chyba profil na tej stronie. Po prostu klikacie „Lubię to” i gotowe! Nie przegapicie żadnego wpisu.
Jest też jeszcze jeden plus: nie będę zaśmiecała bloga informacjami o jakimś wyjeździe czy tym podobnych sprawach, więc na blogu będzie przejrzyściej.
Ja obiecuję prowadzić tę stronę jak najlepiej, nie wysyłać Wam żadnych niepotrzebnych spamów czy wiadomości oraz nie będę zaglądać na Wasze prywatne profile, jeśli takowe się znajdą.
Jeśli będziecie mieli jakieś pytania – śmiało piszcie, czy to na Tablicy, czy w wiadomościach.
Zapraszam do "lajkowania".

10 komentarzy :

  1. Ja do końca nie wierze, że naprawde usuną tą opcje,a el jesli to prawda to trudno :/

    Zapraszam na moje aukcje, pilnie potrzebuje uzbierać trochę pieniążków i jestem zmuszona sprzedać co nie co, może coś się Tobie spodoba - wszystkie aukcje od 1 zł.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9086526

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę definitywnie usuwają obserwatorow? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻE CO CO CO?
    Oł maj gosz.
    Ja tu wpadam, by nadrobić te przeklęte zaległości u Cb w komentach, a tu taką informacyję dostaję. To niemoralne XD. Dlaczego?
    Nie, ja tak całkiem serio, to straszne je. Bloggera pokochałam właśnie za obserwatorów, a tu taka kupa :c. Nie będę się pytać dlaczego, bo Google nie ogarniam. Dziwi to ludzie som.
    Wgle chyba skopiuję Twój pomysł, wiesz? Jest cholernie dobry. XD

    Pozdrowionka od Żanetki, która chętnie lajknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle myślę, że to tylko jedna wielka plotka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zalajkowałam, jesli chcesz mozesz tez kliknac u mnie :)
    Oby nie usuneli obserwatorów,porażka no bo niby po co :(
    A nie mieli usuwac w czerwcu? 1-go?
    +napisalam na maila z naglowkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wszak masz jeszcze gadżet, który nazwałaś polecam i Ci się wyświetlają najnowsze notki znajomych itd. to też zniknie hmm?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba <3 I będę tu zaglądać częściej :D
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejo, dzięki za komentarz, a tak wgl. to zrobiłam nagłówek, ale nie umiem go dopasować za bardzo do tła, haha :D
    Pozdrawiam <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde ej.. nie chce zeby ich usuwali ... po przeczytaniu wczesniej twojej notki poszperalam w sieci i sie zalamuje..

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.