niedziela, 17 marca 2013

Wyniki loterii i podsumowanie drugiego miesiąca działalności bloga

To może na początek coś, co Was bardziej interesuje. ^^
  •  Delikatny drobnoziarnisty peeling do twarzy (do cery normalnej i mieszanej) marki Eveline
  • Maska anty - stres z glinką żółtą (każdy rodzaj skóry) marki Ziaja
  • Kuracja łagodząca zmiany trądzikowe (trądzik różowaty) marki Ziaja
  •  Trzy zestawy naklejek na paznokcie
  • Oranżowy lakier do paznokci marki Safari
  • Świeczki zapachowe (jabłko)
... wygrywa...

4cholery/Cholera Naczelna

Gratulacje! 
Napiszę do Ciebie email z danymi, które musisz podać. 

 PS. Na pewno jeszcze będą loterie, więc nie przejmujcie się, jeśli nie wygraliście. ;)
________________________________________________________


Od czasu istnienia tego bloga, czyli od dwóch miesięcy, do obserwatorów dodało się 78 osób, pojawiły się 24 posty i 299 komentarzy do nich. Łączna liczba wyświetleń strony wynosi 2052 wejścia. 

W porównaniu z poprzednim miesiącem liczba dodanych postów zwiększyła się o 13, a komentarzy - 179. Przybyło także 44 obserwatorów i 1371 wyświetleń strony.

________________________________________________________

Khem. Założyłam kolejnego bloga. Takietam, nic tam jeszcze nie ma. Puustoo... Co ja mogę o nim powiedzieć? Będzie o mnie. ;p Taak, jako nastolatka zapragnęłam mieć bloga o sobie. ;p Nie będę pisała tam codziennie, Pisane Atramentem jest tym "blogiem głównym" i nim pozostanie, jednak przemyślenia (tak, mam je), wyrażanie opinii itp. Może jeszcze będę publikować swoje... "Tffory"... Kiedy przestanę się ich wstydzić. ;p 
Oczywiście wygląd bloga ulegnie zmianie, będzie ładniej. ;p Macie LINK.

Aha, normalnego posta dzisiaj ani jutro nie będzie (szkoła), ale może do wtorku coś wymyślę.
Dobra, poprawię coś niecoś w wyglądzie nowego bloga i idę się uczyć niemca i biologii. ;/

9 komentarzy :

  1. Wchodzę sobie w czytnik, a tam wielkimi czerwonymi literami mój nick...
    O rany! moja pierwsza wygrana! :D
    Dziękuję bardzo, cieszę się niezmiernie, i czekam na maila :)
    A co liczb... wow, GRATULUJĘ, chętnie dowiem się przy okazji korespondencji w jaki sposób tak rozpromować bloga w takim czasie, bo u mnie widzę, ze wchodzą, czytają,a le nie obserwują, nie lajkują fanpage, ale i nikt nie daje znać co się nie podoba, to i nie mam co liczyć na zrobienie rozdawnictwa niebawem, bo dla kogo? ;) a u Ciebie liczby idą jak burza :)

    pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów, na bank będę zaglądać i masz share na moim FB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zwycięzcy, mam nadzieję, że następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, na serioooooo xD
    Obserwuję i licze na cb!
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki!
    Ooo, widzę, że zaczniesz pisać coś w rodzaju internetowego pamiętnika. Fajnie, się takie rzeczy czyta, możesz być pewna, że będę stałą czytelniczką ;)
    Zresztą, sama piszę coś podobnego. :D

    AB

    alexboooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!

    A co do zmian,to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki. Duże się tego nazbierało jak na 2 miesiące :D

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i życzę jeszcze więcej komentarzy i obserwatorów ;)
    pozdrawiam,
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.