sobota, 30 marca 2013

Wesołych!

   Mam nadzieję, że mi wybaczycie za to, że nie napisałam żadnej notki przez te cztery dni, ale już mam temat, kawałek posta też, więc po świętach coś się powinno pojawić, bo wczoraj i przedwczoraj była gonitwa...
   Ale zdążyłam wejść na komputer (jutro zapewne nie będę miała czasu), żeby złożyć Wam życzenia:

Mimo że na polach leży śnieg,
Zając za barankiem już biegł.
I w podskokach do Was leci,
Aby przekazać następujące wieści:
Dużo radości
I mało złości
W dzień Wielkanocy.
Życzę też Wam jajek mocy,
A dla osłody
W Lany Poniedziałek ładnej pogody.

Nessa



Źródło obrazka: e-gify.pl

12 komentarzy :

  1. I wzajemnie ;) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! :)
    Pozdrawiam!

    AB

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania desing bloga !! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wesołych Natalka :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych... Ten królik jest, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww :*
    Gorące buziaczki z okazji Wielkanocy. Zapewne pamiętasz jak w komentarzu pisałam o tureckiej herbacie. Właśnie tego Ci życzę - dobrej, słodkiej herbaty. No i kolorowych jajek, krótkiej mszy w Kościele, piątek w szkole i dużo zdrowia.
    Bo zima nadal jest.
    Co doprowadza mnie do depresji.
    Nom.
    Wesołych świąt, Nesso!

    Pozdrowienia z Warszawy Centralnej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt ^^
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nowy wpis??

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadać tu częściej.Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.