sobota, 2 marca 2013

LOTERIA Z OKAZJI 50 OBSERWATORÓW

Dokładnie 45 dni temu założyłam tego bloga, nawet nie przypuszczając, że do tego czasu zbierze się aż 50 obserwatorów! Jestem Wam za to bardzo wdzięczna. :)
Dlatego też ogłaszam małą loterię:



Do wygrania:

  •  Delikatny drobnoziarnisty peeling do twarzy (do cery normalnej i mieszanej) marki Eveline
  • Maska anty - stres z glinką żółtą (każdy rodzaj skóry) marki Ziaja
  • Kuracja łagodząca zmiany trądzikowe (trądzik różowaty) marki Ziaja
  •  Trzy zestawy naklejek na paznokcie
  • Oranżowy lakier do paznokci marki Safari
  • Świeczki zapachowe (jabłko)
Aby wziąć udział w loterii:
  •  Musisz być obserwatorem bloga
  • W komentarz pod tą notką napisać swój email
  • Dla chętnych (za dodatkowy los): zamieścić na swoim blogu obrazek informujący o loterii (pierwsze zdjęcie), który ma prowadzić do tej notki lub wymyślić imię dla klaczy na literę "D" (napisać, którą opcję się wybrało)
Loteria trwa od 1 marca do 16 marca 2012 r. 
Zgłosić się można tylko raz!
Aby loteria wypaliła, powinno zgłosić się co najmniej 20 osób.

31 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę napisać jeszcze raz, bo podałam zły adres email.
    Email: malwina1white@gmail.com
    Zamieściłam zdjęcie na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. sstylowa@op.pl lub talkad01@gmail.com

    Zamieściłam zdjęcie na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!


    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Karolinaa
    Notka i bllogroll: http://modnisia160.blogspot.com/2013/02/kolejne-rozdania.html
    Email: Karolinaaa160s@gmail.com
    Imiona: Nie mg się zdecydować :))
    -Diana
    -Dafne
    -Dakota
    -Delta
    -Delicja
    -Domena
    -Darcy( czyt. darsi)

    OdpowiedzUsuń
  6. patrycja.woch@wp.pl
    Imię dla klaczy: Dove

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Dominika
    Mam informacje o Twoim rozdaniu w pasku bocznym bloga: http://dusza-marzycielki.blogspot.com/
    E-mail: dominika-gieras@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 50 obserwatorów! :) I.. powodzenia wszystkim w losowaniu :D
    Obserwujemy ? ^^
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥
    Jeśli tak - zacznij :P

    OdpowiedzUsuń
  9. e-mail: agus.kinf@gmail.com
    Obserwuje: Agnieszka :D
    Imię dla klaczy: Delta
    Baner (obrazek) też zamieściłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. e-mail: placek.jj@gmail.com
    obserwuję: Mazidła
    Baner: TAK

    Gratuluję 50 :) 45 dni? Ja miałam 50 obserwatorów po 8 miesiącach blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja bym nie wzięła udziału :))
    Obserwuję : AdaiPaula
    pasz.asz@onet.eu
    Imię : Danutka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow szybko się dorobiłaś obserwatorów! :D Piękne kosmetyki. Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, gratuluję i przepraszam, że rzadko Cię odwiedzam, ale to z braku czasu.
    Imię dla klaczy na D... Dodee (czyt dudi)
    Przy okazji wkleję baner na bloga, lubię Twój blog, więc mogę go zareklamować, że tak powiem :)

    Zgłaszam się: alexandra.bojar@gmail.com

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za drugi komentarz: a propos bannera, mam nadzieję, że nie obrazisz się, że zmieniłam jego kolor na czarno biały, ale na blogu raczej umieszczam czarno-białe zdjęcia :) Jeśli mocno przeszkadza - mogę zmienić :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny blog, ja tez juz prawie do 50tki doszlam, niedlugo KONKURSY u mnie wiec zapraszam. Z przyjemnoscia dolaczam sie do obserwatorow.

    Zapraszam do mnie na MAKIJAZ:
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    klaudiamayer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega blog :3 Biore udział w loterii :D Email - daazaya@gmail.com. Obserwuję. Imie dla klaczy - Diana :)

    Zapraszam do mnie: msp-livee.blogspot.com (przez dwa "e" ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    zuza_liber@wp.pl

    Imiona :
    Dina
    Dalii
    Dalia
    Dorel
    Dela
    Dona
    Deka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako wiolkaa93
    Baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Imię: Dumka, Diablica, Duka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam sie :)
    obserwuje jako zaczarowanaa
    baner www.me-and-my-passions.blogspot.com
    mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Imiona:
    - Dusia
    - delta
    - dina

    OdpowiedzUsuń
  20. dessireart@gmail.com
    oczywiscie się zgłaszam

    Imię:
    Dallas

    przy okazji zapraszam do siebie
    www.dessireart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Imię: Diana, Dona

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Obserwuje jako MałaMi
    mail: paulina.lubszczyk@onet.pl
    Baner: www.malaa-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako : JakisKtos
    email: edyta.16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Anastazja ♥
    mail: klara123456789@onet.pl
    Imię: Doris
    Baner: http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: rozmarzona
    e-mail: rozmarzona519@gmail.com
    IMię: Dama
    Baner: http://rozmarzona-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: zmisia
    e-mail: zmisia@gazeta.pl
    IMię: Dusia
    Baner:http://zmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: anioleek89
    e-mail: anioleek89@gmail.com
    baner w pasku bocznym: http://anioleek89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. No to gratulacje, idziesz jak burza z ilościami :)

    obserwuję jako: 4cholery / Cholera Naczelna
    mail: 4cholery@gmail.com
    imię: Danilla, Droga, Dar Wichrów
    [nie umiem jeszcze wstawiać banerów]

    Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.