niedziela, 10 marca 2013

Liebster Award #4

Kolejny raz zostałam nominowana do Liebster Awards, tym razem przez Talka D. ze Szkolnej Stylówy. Nie będę nominowała kolejnych jedenastu osób, bo zapewne skończyło by się to na tym, że po raz czwarty na moje pytania odpowiadają te same osoby... ;)

"Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował".

 1. Dlaczego piszesz bloga o właśnie takiej tematyce?
Kiedyś pisałam bloga o tematyce "wszystko i nic", czyli np. lifestyle, ale mnie to nie... Hmm... Uszczęśliwiało. Wiedziałam, że lubię pisać, jednak tematyka mi nie przypasowała. Z racji tego, że lubię ciekawostki, postanowiłam połączyć moje dwa hobby. Tak powstało Pisane Atramentem. :)
 
2. Czy ta nominacja jest dla ciebie ważna?
Oczywiście. Fakt, że zostałam nominowana po raz czwarty daje mi w siebie wiarę, bo przecież "nominacja do Liebster Award jest otrzymywana [...] w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę". Powoduje to, że jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś mnie docenia.
 
3. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne?
The Gazette, Sadie, SHINee, NU'EST i kilka innych, których podobają mi się pojedyncze piosenki, np.: An Cafe, Diaura, SuG, B.A.P, Screw.
 
 4. Skąd czerpiesz inspirację?
Inspiracje czerpię z życia codziennego, z rozmów, telewizji, Internetu czy blogów.

 5.Czy miałaś/eś kiedyś taki moment, że chciałaś/eś usunąć blog?
Na moim poprzednim blogu, o którym wspomniałam w punkcie 1. miałam kilka takich sytuacji. Nie podobało mi się, o czym pisze, ale w sumie problem sam się rozwiązał.

 6. Czym są dla ciebie nowe obserwacje i pozytywne komentarze?
Dla mnie to coś niesamowitego. Zaczynając blogować jakieś trzy lata temu miałam obawy. Czy aby na pewno dam radę? Ale w końcu się zmotywowałam. Miałam kilka blogów, pierwszy był o Stardoll, później "o wszystkim", a teraz jest ten. Nawet nie mogłam przypuszczać, że w miesiąc zdobędę kilkaset obserwatorów, których z każdym dniem przybywa. Natomiast kiedy widzę nowy komentarz pod moją notką, szczerzę się do monitora jak głupia. To naprawdę fajne widzieć, że ktoś docenia twoją pracę. 

 7. Jakie jest twoje ulubione miejsce na świecie?
Myślę, że jest to miejsce, gdzie mieszkam, moja "mała ojczyzna", jak ja to nazywam. Myślę jednak, że spodobało by mi się także w Japonii. Mogłabym także podróżować po świecie, jest to moim marzeniem. ^^
 
8. Gdy dostajesz negatywne komentarze, co wtedy robisz?
Jeśli są to komentarze z konstruktywną krytyką, czytam je uważnie i staram poprawić swoje błędy. Lecz jeszcze nigdy nie spotkałam się z hejtami. 

 9. Od jak dawna piszesz bloga?
Piszę prawie trzy miesiące.

 10.Czy często zaprowadzasz na blogu zmiany?
Przez ten czas nawet nie zdążyłam. xD Planuję zmiany, ale tylko w wyglądzie, nie w tematyce bloga. :)

 11. Chciałabyś/chciałbyś nawiązać współprace z jaką firmą? Jeśli tak to jaką?
 Nie mam takich aspiracji. ;) 

_________________________________
Wczoraj dziękowałam za 65 obserwatorów, dziś - za 70. :) Jesteście niemożliwi. ;)

16 komentarzy :

  1. Na prawdę cudowne odpowiedzi nie żałuję, że cie nominowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nominacji ;)

    zapraszam do mnie ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam pogratulować bloga ,bo na prawdę jest świetny ,trzymaj tak dalej a zajdziesz na pewno daleko ,zapraszam do siebie oczywiście jak będziesz miała czas - www.steffashion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ,ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do LO,jakby bylo mozna to cos z psychlogia,ale jeszcze dokładnie nie wiem,ciągle się to zmienia ;]
    Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, polecam Ci Singapur :) Moja znajoma zamieszkała tam. Wystarczy znać perfekcyjnie angielski i się dogadasz. Do Japonii i Korei masz niedaleko, niestety w tych krajach panują duże bariery językowe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci bardzo:) taak, włosy niestety farbowane:c

    OdpowiedzUsuń
  8. gartuluje;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Poza tym, dziękuję za taki długi komentarz! Rozpisuj się wiecej i jeszcze wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje! :D
    Takie wyróżnienia motywują do dalszej pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie tu :)

    http://thomasgain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że masz już tylu czytelników. ;3 Twój blog ma w sobie to "coś" i świetnie czyta się Twoje posty ;]

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe odpowiedzi ;D
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.