sobota, 16 lutego 2013

Podsumowanie pierwszego miesiąca działalności bloga



Notka czysto informacyjna. Jak się wezmę za pisanie, to jeszcze dzisiaj dodam taką normalną. :Będziecie mieli co czytać.



Blog istnieje już miesiąc. W tym czasie do obserwatorów dodały się 34 osoby, zostało opublikowanych 11 postów, a także 120 komentarzy do nich. Łączna liczba wyświetleń strony wynosi 681 i ciągle rośnie.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM CZYTELNIKOM, OBSERWATOROM I KAŻDEMU, KTO ODWIEDZIŁ TEGO BLOGA. GDYBY NIE WY, JUŻ DAWNO ODECHCIAŁOBY MI SIĘ PISAĆ.

______________________________

Jeśli chcielibyście się ze mną skontaktować, na pasku bocznym znajdziecie moje gg i email. 

20 komentarzy :

  1. Gratuluję osiągnięć! :)

    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam te czekolady dzisiaj w Inter Marche za 3,39 jedna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w dalszym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie ; )
    obserwuje i jeżeli spodoba Ci się mój blog, to zachęcam do obserwowania ; )
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje! :D Jak znajdziesz czas, to zapraszam do mnie na http://ofcpatty.blogspot.com/ ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny blog! Bardzo mi sie tu podoba obserwuje i mam nadzieje na to samo z twojej strony!

    itisthefashioninthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę powodzenia :D
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do B.A.P to polecam Warrior, albo Power. Rain Sound też jest fajne, jednak jak ktoś ujął to w tej piosence stracili tą żywiołowość porównując do innych singli^^
    Radziłabym też przejrzeć piosenki Super Junior i TVQX. Te zespoły to legenda :D
    Jakbyś miała jakieś pytania, czy coś to śmiało pisz :)

    PS. No oczywiście, że członkowie B.A.P są przystojni!! kekeke XD

    OdpowiedzUsuń
  10. A i ja też uwielbiam SHINee i NU'EST ^-^

    http://pamietnikkpopowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog! Jestem nowym obserwatorem i mam nadzieje na rewanz!

    allaboutjoann.blogpot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jak na jeden miesiąc to bardzo dobre wyniki, życze jeszcze wiekszej ilosci obserwatorów i odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja prowadze bloga rok i nie mam takich statystyk :)
    SUPER <3

    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ;)
    Ja 34 obserwatorów "uzbierałam" dopiero po 8 miesiącach działalności. Co prawda moje posty nie są tak ciekawe jak Twoje :)

    Czekam na więcej :)

    ______________________________________________
    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szybko wzrastających statystyk ;D Mój blog istnieje od listopada, a komentarzy ma znacznie mniej, ale to nic ;D Odwiedza go paru stałych czytelników (np Ty, za co Ci szczególnie dziękuję! :*) i to jest dla mnie najważniejsze.
    Powodzenia w dalszym rozwoju bloga, pamiętaj, że możesz na mnie liczyć :)

    AB

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję;]
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje ♥
    its-olivia-blog.blogspot.com
    (dlaczego są tak rzadko posty ? )

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na pierwszy miesiąc to całkiem nieźle, ja u siebie 120 komentarz to miałam po 2-3 miesiącach działalności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje i życze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. :))
    + Świetny blog. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy ? Jeśli tak, napisz u mnie, a na pewno się odwdzięczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie blog. Obserwuję i proszę o rewanż ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.