niedziela, 24 lutego 2013

Libester Awards #3 + informacja

Po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Awards, za co bardzo dziękuję Malince z bloga sourlie.blogspot.com.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Nominacja ta jest najczęściej przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można nominować bloga, który Cię nominował."

1. O czym lubisz czytać blogi? O jakiej tematyce?
 Lubię blogi, z których mogę się czegoś dowiedzieć, niekoniecznie o tym, co jest modne.

2. Jaką masz ulubioną piosenkę bądź piosenki?
Dużo tego. Przede wszystkim są to: The GazettE - Toguro, Crucify Sorrow, Wakaremichi, Taion; Sadie - Kagerou, Ice Romancer, Awaki Gunjou, Ai no wana, Kanashimi no sanka; An Cafe - Super Rabbit; SuG - SweeToxic, Kanon; SHINee - Hello, Dream Girl, Lucifer, Ring ding dong, Run with me, Amigo, Replay; NU'EST - Beautiful solo, Hello, Sandy, Action, Face; B.A.P - Warrior, One shot, Power; Beyonce - Listen, Why don't you love me, If I were a boy, Brown eyes

3. Skąd zaczerpnęłaś pomysł na nazwę bloga?
Znikąd. Wpisywałam sobie po kolei nazwy na bloggera i tak wyszło. ;p

4. Skąd bierzesz inspirację?
 Inspiracje biorę z życia codziennego - z rozmów, zachowań czy własnych przemyśleń. Czasem przeczytam coś na jakimś blogu, ale to rzadziej.

5. Co się przyczyniło do tego, że założyłaś bloga?
Ciekawość. Lubię dowiadywać się różnych rzeczy, a także o nich pisać. Początkowo ten blog miał być o sztuce, jednak stwierdziłam, że było by to dość nudne, w tej sytuacji zaczęłam wyszukiwać różne ciekawe - moim zdaniem - informacje i przelewać je do Worda, a z niego na bloga. ;)

6. Czego nie możesz się doczekać?
 Wakacji i mojego wymarzonego wyjazdu do Japonii, tyle, że nie wiem, kiedy pojadę. xD

7. Czego słuchasz? (ogólnie)
Chodzi o gatunek? Jrocka, czyli japońskiego rocka i kpopu - koreańskiego popu. Słucham także Beyonce.

8. Ulubiona rzecz z biżuterii?
 Długie wisiorki, kolczyki.

9. Na co masz teraz ochotę?
Na walnięcie pana od geografii książką po głowie - kto po feriach wymyśla sprawdzian?

10. Ulubiony dzień tygodnia?
 Piątek i sobota.

11. Czego nie lubisz w ludziach?
Nietolerancji, tego, że uważają się za lepszych.

Nie będę nominowała znowu kolejnych blogów - robiłam to dwie notki wcześniej. ;)


Mała informacja:
Mam nadzieję, że nie powiesicie mnie mentalnie, ale od jutra do czwartku nie pojawi się żadna notka, a to dlatego, że moje ferie dziś się zakończyły, a niestety w szkole sprawdzianów full, więc trzeba się uczyć, bądź co bądź, to ostatnia klasa gimnazjum, trzeba wyjść na świat z ładnym świadectwem i dobrze zdanym egzaminem. Także macie ode mnie i moich postów urlop. Wszystkie zaległości związane z odwiedzaniem Waszych blogów na pewno odrobię.
Do napisania! ^^
Nessa.

EDIT: Wow! Tysiąc wyświetleń? Dziękuję! ^^


Zastanawiam się nad loterią z okazji 50 obserwatorów. Tylko pytanie: czy dużo osób wzięłoby w niej udział? 

16 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Room 94 grają połączenie rock'a i pop'u coś w tym stylu :D

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi :D
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez najbardziej lubię piątek i sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że dostałaś kolejną nominację ^^
    Powodzenia w dalszym blogowaniu
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :]. Obserwuję i liczę na rewanż manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :** oby t ak dalej
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i informuje, że e-mail w związku z wygraną został wysłany.

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Co do sprawdzianu po feriach: to kuratorium zabroniło sprawdziany w pierwszych dniach po feriach, zgłoś to. Haha :D

      Usuń
  8. Ale masz ślicznego bloga :*
    + OBSERWUJEMY ?
    http://away4eveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem w III klasie gimnazjum. Ale ja nie mogę się jakoś skupić na szkole. :C ale Tobie życzę powodzenia! :)
    http://photobooklovelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi <3 Jesteś bardzo ciekawą osobą chciałabym kiedyś poznać Cię osobiście <3
    Powodzenia w nauce ;)

    zuuza-zuzaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na spis-blog spisu blogów


    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę uwielbiam czytać twoje komentarze... są takie inspirujące :D z góry dziękuję że przebywasz na moim blogu! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedź piąta zdecydowanie najlepsza. Pisałabyś o sztuce, gdyby nie była taka nudna, hę? Zresztą... masz rację, to jest nudne. Ostatnio za dużo się tego przelewa.
    Odpowiedź dziewiąta chyba nawiązuje do mojej rzeczywistości, nasza pani od gegry także pała miłością do powakacyjnych sprawdzianów.Z Twoim panem tworzyliby zgrane małżeństwo. Tak BTW to moja klasa lubi robić z niej różne heheszki.
    Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się wyjechać do Japonii :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.