środa, 16 stycznia 2013

Show must go on!

Jestem Natalia i mam 15 lat. Mieszkam niedaleko Łodzi. Mam wesołe usposobienie, rzadko jestem niemiła. W ludziach staram się dostrzegać tylko zalety. Mimo tego nie lubię, kiedy ktoś jest nietolerancyjny.
Ten blog będzie o tym, co mnie ciekawi, czyli przede wszystkim o sztuce. Przez to pojęcie rozumiem prace plastyczne (podoba mi się sztuka nowoczesna), muzykę, pisarstwo, ale także moda. Przecież żeby umieć się ładnie ubrać, potrzebny jest gust i przede wszystkim wyobraźnia, a tego nie brakuje artystom czy pisarzom.

Jutro pierwsza notka. :)

EDIT z 4 sierpnia 2013: Z czasem zmienię jednak zdanie i zacznę pisać nie tylko o sztuce, ale też o tym, co ciekawe na świecie.

1 komentarz :

  1. No powiem,zapowiada się ciekawie.Z chęcią przeczytam następny post i znów tu zajrzę.
    Pozdrawiam i życzę weny;)

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.