sobota, 26 stycznia 2013

Pomysły na słodki prezent... Ale nie z cukru!

Zbliżają się Walentynki, a Ty nie wiesz, co podarować swojej sympatii? Może dasz mu/jej jakąś laleczkę kawaii (jap. słodki, uroczy), na przykład amigurumi lub inny słodki gadżet?





 Nazwa „amigurumi” pochodzi z języka japońskiego i w dosłownym tłumaczeniu oznacza: „maskotka zrobiona na drutach lub szydełku”.
Amigurumi to nie tylko zwierzęta. To także postacie z mangi, anime czy nawet zwykłe przedmioty np. lody czy babeczki z oczami i ustami, czasami uszami.

Charakterystyczne dla takich maskotek są duże głowy (połowa lub trzecia część całkowitego rozmiaru), mniejszy i węższy tułów, małe ręce i nogi, duże oczy (lub małe, ale okrągłe).
Amigurumi są jednak przeznaczone do kolekcjonowania, a nie przytulania, więc nie poleca się kupować ich małym dzieciom.
Maskotki znajdziesz na srebrnaagrafka.pl.

Kolejnym pomysłem na prezent jest słodka biżuteria:




Kup na pl.dawanda.com/ lub...
Zrób to sam/a! Wystarczy modelina, cierpliwość i kreatywność.

Źródła tekstu: szydelkowanie.net, srebrnaagrafka.pl
Źródła obrazków: www.cuteamigurumi.com

13 komentarzy :

  1. Zakochałam się w tych misiach *.*

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś próbowałam uszyć taką maskotkę, niestety niezbyt mi się to udało. Ciekawe instrukcje można znaleźść na zszywce lub innych podobnych stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko <3
    + Obserwujemy?:)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie to wygląda, kiedyś bawiłam się w takie robótki ale nie wychodziło mi tak ładnie ;]

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe ach misie dla zakochanych ;) Ja ostatniego dostałam od Pana Narzeczonego w gimnazjum :) do dziś siedzi u nas na łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu ;-)
    MISIAKI ♥
    Pozdrawiam cieplutko ;-)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkkie ;D
    haha jak ten Psy jak Hyona weszła zaczął tego loda jeść ;D
    tala-blogguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o prosze :D
    jakie cudo *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy w zyciu bym czegos takiego nie ulepiła!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły :D
    słodkie musie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

☆Dziękuję za Twój komentarz
☆Zostaw proszę link do swojego bloga - odwdzięczę się za Twoją opinię
☆Nie uznaję "obserwacji za obserwację", obserwuję tylko te blogi, które mi się podobają.